תקנון

שימו לב!
באחריות הלקוח לבדוק התאמת המוצר להזמנתו ושלמותו בקבלתו ולפני התקנתו ובמידה ויש מדידה יש לוודא שכל הפרטים תואמים להזמנה טרם חתימה על טופס המדידה , טופס המדידה הוא הקובע לצורך ייצור המוצר. לא יתקבלו שום תלונות לגבי התאמת המוצר/הצבע/הגודל/החומר/החלוקה/שלמות המוצר וכ’ לאחר ההתקנה(גם במידה והמתקין הינו של החברה).

שימו לב מוצרים בהזמנה לא ניתן לבטל, יתכנו חריגות זמנים עקב תקלות יצור שלא יהוו עילה לביטול ההזמנה . כל עיקוב הוא בגדר הסביר ועד מקסימום 21 ימי עבודה נוספים.

יש לבדוק שלמות המוצר בקבלתו ובמידה של בעיה יש להודיע מיידית בקבלתו באמצעות פקס ו/או מייל לגבי שבר/נזק .

  1. אתר האינטרנט Rakrucca.co.il משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
  2. באתר זה רשאים להשתמש ולרכוש מוצרים לבני 18 ומעלה , בעל כתובת מגורים בישראל  , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
  3. גלישה באתר האינטרנט ו/או רכישת מוצרים המוצעים למכירה בו ו/או רכישה באמצעות הטלפון מהווים את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראת תקנון זה . אם אינך מסכים לתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר .


מכירות – כללי
אתר האינטרנט Rakrucca.co.il (להלן, “החנות”) מאפשר לך לרכוש מוצרים שונים באמצעות החנות, בדרך קלה נוחה ומהירה .


שיטת מכירה בחנות
במכירה בחנות מוצעים מוצרים שמחירם ידוע מראש .
הליך מכירה יתבצע כדלקמן :

  1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפריטים אודות למוצר המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש . החנות שומרת את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת . המכירה הינה עד גמר המלאי.
  2. על כל לקוח/ה לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמה.
  3. השלמת תהליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות דוא”ל של הרוכש/ת בתוך 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ו/או טלפונית ( במקרה ולרוכש אין כתובת דוא”ל) , ובכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. במידה והמוצר אינו במלאי , תודיע החנות ללקוח תוך יום עסקים אחד וזה יוכל לבטל את העסקה.


ביטול עסקה

  1. הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראת חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 .
  2. ביטול העסקה יעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או החשבונית לפי המאוחר מבניהם .
  3. בעת ביטול העסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה ,כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול של 5% מסכום העסקה או 100 ₪ ,הנמוך מבניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן .
  4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה , אי אספקת המוצר במועד שנקבע , או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטוח, והמוצר יוחזר על חשבון החברה .
  5. המוצר יוחזר באריזתו המקורית. אם צרכן מעוניין להחליף  את המוצר ,  החברה תשלח לו מוצר אחר בתנאי שהמוצר קיים במלאי הספק.
  6. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב במסר העסק לחברת האשראי .
  7. סייגים לביטול זכות : לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, לרבות מקלחונים בהתאמה אישית , וכן ארונות שייוצרו במיוחד עבור הלקוח .
  8. החברה לא תידרש לפצות צרכן במקרים הבאים : נפלה טעות קולמוס, בן אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באופן תקין . במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה, איבה טרור ו/או כל דבר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .


אספקת המוצר

  1. אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר .
  2. החנות או הספקים ידאגו לאספקת המוצר שנרכש באתר , פרט למקלחונים וארונות יישלחו לביתך/סניף הדואר הקרוב לביתך באמצעות שליחים ו/או באמצעות דואר ישראל לכתובת שמסרת במהלך תהליך הקניה . אלא אם צוין אחרת . אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראת תקנון זה . ארונות ומקלחונים יסופקו לבית הלקוח פריקת מדרכה .
  3. במועד מילוי הזמנתך עלייך לבחור באפשרות של אספקת המוצר באמצעות : משלוח , התקנה והובלה או בדרך של איסוף עצמי . במקרה של בחירת איסוף עצמי , לא תחויבו בדמי משלוח .

        איסוף עצמי : איסוף עצמי של המוצר יסופק מהמחסן הלוגיסטי של החברה בר”ח היסמין 2            א.ת אריאל מערב , וזאת בתאום מראש.

  1. החנות ו/או הספקים יפעלו בכדי לספק את המוצרים הנקובים בדף המכירות, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס אשראי.
  2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים בביצוע אספקת המוצרים במקרים הבאים :
    א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה מצב חרום ונזקי טבע.
    ב. שביתה אצל הספקים של סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת מוצרים.
    ג. כל סיבה שאינה תלויה בשליטת החברה.
  1. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית , החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים במקום סמוך ומקובל וזאת בתאום מראש עם הלקוח.
  2. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים המצוינים בדף המכירה מתייחסים רק לימי עסקים : ימי א’-ה’ , לא כולל ערבי חג וימי חג.
  3. המוצרים השונים יסופקו באמצעות שליחים או באמצעות דואר ישראל . המוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן אספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת , כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה ע”י הספקים ואינם בשליטתם . במקרים אלה תנקוט החברה בכל האמצעים בכדי לפתור את העיכוב וכן לאפשר לצרכנים לבטל עסקה ללא גביית דמי ביטול.
  4. אספקת מוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעמנו, ובכפוף לרשימת הישובים של הספקים בהם מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם הספקים לבצע משלוח עד לבית לקוח מכל סיבה שהיא , לרבות בשל תנאי מזג האוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים , יובהר העניין ללקוח ע”י הספק ויימצא מיקום סמוך למקום מגוריו לאספקת במוצרים.

     10 . משלוח ארונות אמבטיה ואמבטיות הינם הובלת מדרכה ולא עד פתח הבית.


מקלחונים 

  1. החנות רשאית לעדכן הצעת מחיר למקלחון לאחר המדידה ובמידה ויתברר כי יש צורך בהתאמות ו/או שינויים במקלחון עקב מידע חלקי שהתקבל מהלקוח בעת ביצוע הרכישה.
  2. במידה והוזמן מקלחון והוא אינו מתאים לתנאי השטח , יחויב הלקוח על הגעת שווא לפי תעריף החברה וזאת בנוסף לדמי ביטול.
  3. באחריות הלקוח לוודא מידה נכונה – הזמנת מידה שאינה מתאימה מטעם הלקוח – תהיי באחריות הלקוח בלבד.
  4. מקלחונים/אמבטיונים בהזמנה אישית – לא ניתן לבטל הזמנה.
  5. בכל מידה המוצגת במקלחונים/אמבטיונים תתכן סטייה של 3% .


ארונות אמבטיה

  1. האחריות תקפה לתקופה של מספר חודשים/שנים שרשום במק”ט הפריט.
  2. האחריות ניתנת על ההתקנה של הארון בבית הלקוח , פגם בייצור ופרזול הארון בלבד.
  3. האחריות אינה כוללת פגיעה בעץ הארון הנגרם עב נזקי מים או פגם כתוצאה ממכה או שבר .
  4. האחריות חלה על פגמי ייצור או ליקויי אשר בוצע ע”י מתקין מורשה מטעם ” רקרוקה בע”מ ” .האחריות בהתניית התקנה בלבד.
  5. הארונות האמבטיה נמכרים כמוצר נפרד מארונות השירות. הארון לא כולל את הברז וכל שאר האביזרים המוצגים בתמונות ההמחשה השונות בעמוד המכירה.
  6. התקנת הארון משמעותה הבאת הארון והמראה אל חדר האמבטיה של הלקוח והצמדתם לקיר.
  7.  ההתקנה לא כוללת חיבור צנרת , ברזים, חשמל וכל דבר שלא קשור לארון עצמו.
  8. על הלקוח לוודא שישנו משטח עבודה ישר ומתאים להתקנת הארון והמראה.


אחריות כללי

  1. אחריות על מוצרי הברזים : לכל ברז תקופת אחריות שונה . האחריות תינתן על ידי יבואן המוצר בלבד, ולא תהיה כל תביעה/טענה לחברת רקרוקה בע”מ המשווקת מוצר זה.
  2. 10 שנות אחריות על אסלות לא כולל מושבים.
  3. שנת אחריות אחת על מראות : האחריות חלה על חלודה בגוף המוצר . האחריות לא חלה במקרה של שימוש בחומרי ניקויי מחמצנים או חבלה או שבר / סדק שנגרם לאחר אספקת המוצר.
  4. 10 שנות אחריות על פירזול : האחריות חלה על חלודה בגוף המוצר , האחריות לא חלה במקרה של שימוש בחומרי ניקויי מחמצנים, חבלה או שימוש במוצר שלא ליעודו.


“רקרוקה בע”מ”
עושה כמיטב יכולתה להבטיח שכל מוצריה יהיו תקינים ובאיכות גבוהה ביותר. יחד עם זאת יתכנו מקרים בהם קיים פגם כלשהו במוצר. במקרה כזה זכאי הרוכש לפנות לחברה ולהתריע על הפגם. החברה תבדוק את התלונה ותהיה רשאית להחליף את המוצר הפגום במוצר זהה, אול לזכות את הקונה בסך התמורה ששולמה על המוצר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. רקרוקה בע”מ לא תהיה אחראית לכל נזק שעלול להגרם כתוצאה משימוש בלתי הולם או שגוי במוצריה הכן במקרים של בלאי סביר.


אבטחת מידע ופרטיות בחנות
החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוח הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לממש רכישת מוצר.